ร้านดอกไม้ Interflora Thailand by White rose

เป็น ร้านดอกไม้ ที่มีเครือข่ายให้บริการมากที่สุดทั่วโลกและทั่วประเทศ จัดส่งดอกไม้ตามต้องการทุกที่

“ร้านดอกไม้ ของเรานั้น เน้นการให้บริการและคัดสรรดอกไม้ที่มีคุณภาพดีเท่านั้น”

คำถามที่พบบ่อย

A : ฉันสามารถสั่งดอกไม้จาก ร้านดอกไม้ interflora ได้ช่องทางไหน

Q : ปัจจุบันเทคโนโลยีย่อโลกของเราให้เล็กลง ซึ่ง Interflora Thailand เองก็เล็งเห็นว่าท่านสามารถใช้ชีวิตได้ง่ายขึ้นในการใช้บริการส่งดอกไม้จากร้านของเรา โดยช่องทางการสั่งดอกไม้นั้น ท่านสามารถกดสั่งซื้อได้โดยตรงจาก ร้านดอกไม้ ออนไลน์ของเรา

A : ฉันสามารถเลือกรูปแบบของการจัดช่อดอกไม้ได้อย่างไร

Q : ร้านดอกไม้ของเรานั้น มีรูปแบบการจัดดอกไม้มากมายซึ่งแบ่งตามลักษณะโอกาส และ แบ่งตามความรู้สึก ท่านสามารถเลือกซื้อดอกไม้จากทางร้านและกดสั่งซื้อได้ทันที

A : ฉันจะได้รับดอกไม้ที่ตรงตามที่ฉันสั่งดอกไม้จากทางร้านหรือไม่

Q : เนื่องจากดอกไม้สดเป็นสิ่งมีชีวิตที่มีกำหนดฤดูกาล จึงทำให้บางครั้งดอกไม้ที่ดีและมีคุณภาพขาดตลาด ทางเราจะเลือกดอกไม้ที่มีลักษณะใกล้เคียงมาทดแทนให้อย่างดีที่สุด

A : ฉันสามารถกำหนดการส่งดอกไม้ได้อย่างไร

Q : ในขั้นตอนของการสมัครเพื่อสั่งซื้อดอกไม้จาก ร้านดอกไม้ ของเรานั้นคุณสามารถกำหนดจุดหมายปลายทาง รวมไปถึงข้อความของคุณที่จะถูกแนบลงไปพร้อมกับดอกไม้

A : ร้านดอกไม้ Interflora Thailand มีการรับประกันสินค้าหรือไม่

Q : โดยปกติทางร้านดอกไม้ของเรามีการรับประกันสินค้าของท่าน 100 % ซึ่งแล้วแต่กรณีที่เกิดขึ้น

1. How can I place an order ?

Ordering flower thru www.interflora.co.th website is easy please follow these steps
1.select photo of flowers that you want to order, click choose an option, choose size then add to cart
2. click check out (check out button on the top right of page) fill your name ,family name , address including email and phone number, then put recipient real name, family name delivery address include post code, recipient email account (if available) local phone number (mobile/home/office/relative), delivery date, special instructions, card message then click continue, and very important put mark in the square box I HAVE READ AND ACCEPT THE TERMS & CONDITIONS, then click placeorder.
3.then put credit card number, expire date, last 3 digits number (security code) for Visa/Masters with your email account.
4. then click pay and click ok.

2. When will the order be delivered, and at what time ?

Same day delivery guarantee if the order before 1 pm local time working day

3. What kind of the credit cards can use to purchase ?

Interflora Thailand currently accepts Visa and Masters cards.

4. Can we order flowers delivery on Sunday ?

Yes, you can order by online system, the flowers will be delivered on the next working day.

5. How can I cancel an order ?

If you need to cancel your order due to unforeseen circumstances you may contact us during our business hours make sure to have your order reference number at hand.

6. How can I change the order ?

If you wish to change the order details please send us an email. Change order are required before delivery date.

7. How can we send additional special instructions ?

If you have additional delivery instructions such as address or phone number, etc. Please send this information by email.

8. How do I know if website received my order ?

We have your order registered as soon you have received the order confirmation with your personal order reference number with the confirmation of payment transaction approved online from the bank (once per email). Please make sure to keep your reference number handy for any further questions you may have concerning your flower delivery.

9. What are the conditions for hospital deliveries ?

Please provide name , address and local phone number of the hospital. If the recipient is patient please provide full real name and family name or registered name including room number, ward number, etc , if the recipient is staff please provide details of working department with position. Delivery can be made to only the reception desk of the hospital.

10. What are the conditions for hotel deliveries ?

Please provide name, address and local phone number of the hotel, if recipient is guest please provide full real name and family name with name of person who accompanied, booking number, registered number, tour agency with contact number, accompany name, room number etc, if the recipient is staff please provide details of department and position. Delivery can be made only to the reception desk of the hotel.

11. What happens if the recipient is not at home/delivery address ?

We will attempt delivery, and try our best to reach the recipient during business hours. If unable to reach the recipient within delivery date, we will keep the customer informed by email. Delivery will be made only when we can contact the recipient.

12. When can I get personal assistance ?

You can contact us during our business hours Mon – Sat / 9.00 -17.00. Public holidays and Sundays our office are closed. We will assist you during business hours, and help you with all your questions and enquiries you may have.

13. Will the item ordered look exactly the same as given in the picture ?

Flowers are seasonal products, and some may not be available in that area, we will replace with other kind of flowers in which equal value .

14. Working time

Monday – Saturday 08.30 – 17.30 hrs

ต้องการเข้าชมดอกไม้จากทางร้าน

ท่านสามารถสั่งซื้อดอกไม้จากทางร้านได้ 24 ชม

ร้านดอกไม้ Interflora Thailand จะตรวจเชคการสั่งซื้อดอกไม้ของท่านในช่วงวันและเวลาทำการ โดยท่านสามารถทำรายการสั่งซื้อได้ตลอด 24 ชม.